Vieme, že p. primátor je náruživý poľovník a že mu nie je cudzia noblesa, ktorej prejavom by lov šeliem niekde v ďalekej Namíbii nepochybne bol. Väčšina Novozáčanov však žije od výplaty k výplate, netuší kde je Namíbia a má pramálo pochopenia pre snobské zábavky novozbohatlíkov. Najmä takých, ktorí svoje bohatstvo nadobudli vo verejných funkciách z ich ťažko nastrádaných grošov.
Takto O. Klein do hory volal:
A toto sa mu z hory ozvalo:
Anonymné nápisy signalizujú, že pohár trpezlivosti u poniektorých preteká.
Zo svojej strany rozhodne neschvaľujeme poškodzovanie cudzieho majetku a sme presvedčení že anonymne síce možno ventilovať frustrácie, ale nie dosiahnuť obrat v smerovaní mesta.
Pritom je paradoxné že práve zmluva mesta s firmou ARD z februára 2015 bola prvou z hybridných zmlúv Kleinovej éry bez špecifikovanej finančnej hodnoty plnenia. Mesto vtedy odovzdalo všetky svoje reklamné plochy uvedenej firme ktorá mala výmenou zrekonštruovať zastávky MHD. Ich vitríny sú po väčšinu času prázdne, vo vyrabovanom meste je záujem o reklamu minimálny. Zmení sa to len pred voľbami keď sú súčasťou primátorovej kampane. No a teraz neznámy vítečník pochopil že môžu fungovať aj opačným smerom...
Prečítajte si tiež:
2022-10-25
5 dní do konania komunálnych volieb a 100 dobrých dôvodov prečo nevoliť O. Kleina...
2015-11-09
Stav "informačného systému mesta"