Azda až predimenzovaná kampaň ku komunálnym voľbám vedená v rôznych médiách od billboardov až po šoty na videoportáloch dávala tušiť, že ambície mladého chirurga, podnikajúceho okrem zdravotníctva i v oblasti spracovania odpadov, neskončia v mestskom zastupiteľstve. O premyslenej koncepcii svedčí nielen orientácia na perspektívny cestovný ruch, ale napr. aj to, že ho ako jediného poslanca MsZ napadlo, že by koncom roka nezaškodilo ponúknuť voličom odpočet vykonanej práce. I keď oceniť tu možno zatiaľ skôr snahu než skutočné výsledky - napr. nevieme nič o zásluhách MUDr. Starzyka na rekonštrukcii ZŠ Nábrežná, ani by sme sa nechválili dotáciou pre klobáskový festival, ktorý skôr diskreditoval jej pôvodný účel - podporu menšinovej kultúry... Na druhej strane podpora turistického ruchu a zvýšenie propagácie mesta sú nesporne veľmi prospešné iniciatívy.
Odpočet práce vykonanej za prvý rok poslaneckej funkcie formou plateného inzerátu v mestskom týždenníku
Kampaň sa neobmedzuje na predvolebné obdobie, je vedená prakticky permanentne