To ale zrejme nie je až také dôležité - rovnako ako málokto zo žiakov ZŠ potrebuje "manažovať bytový fond", či "rieśiť odpad"... Koniec koncov zmysel týchto balíćkov je v niečom celkom inom - dôležité sú logá mestských podnikov usmievajúce sa na žiačikov. Mestské podniky sú totiž v Nových Zámkov vnímané ako synonymum netransparentného nakladania s majetkom mesta a paralelného financovania najrozličnejších aktivít formou "sponzoringu" mimo kontroly mestského zastupiteľstva.
A hoci je hriech kaziť radosť detí z darčekov, musíme prezradiť veľké tajomstvo, že dobrí ujovia sponzori v skutočnosti žiadnymi sponzormi nie sú a darčeky nekupovali zo svojich peňazí. Tieto darčeky zaplatili rodičia týchto detí, v domienke že platia nájomné, alebo odvoz smetí. Dobrí ujovia sponzori namiesto toho, aby chránili každú korunu obyvateľov mesta ktorí ich živia, nie sú proti zodrať z nich ešte nejakú korunu navyše na "sponzoring".
Nuž na takéto spôsoby si človek nezvyká ľahko a preto je treba začať s výchovou od útleho veku... nejakých pár stoviek tisíc korún na tento účel vlastne ani nie je veľa...